JÁTÉKRA FEL!

Labancné Urbán Ágnes: Mi változott?

A játék neve, címe: Mi változott?

A játék pedagógiai célja: Megfigyelőképesség fejlesztése, memória

A játék jellege: Egyéb

A baleseti kockázat szintje: alacsony

Szükséges biztonsági intézkedések: Nincs baleseti kockázat

Résztvevők száma: 8 főnél kevesebb,

Résztvevők életkora: 5 évtől fiatalabb

Játékidő: 1-5 perc

Helyszín: A játék bárhol játszható

Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni

Eszközigény: Plüssállat, szék, kavics

Technikai igény: Szék

Az előkészítés feladatai: Székek berendezése, plüssállatok, sorbatétele , kavics beszerzése

Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc

A résztvevők bevonásának lehetőségei: Plüssállatok kiválaztása

A játék megnyitása, nyitánya: Téma az állatok. A játékban szereplő plüssöket megnevezzük

A játék menete, játékszabályok:1 perc megfigyelési időt kapnak a gyerekek. Ezután hátat kell fordítani. A játékvezető megcserél 2 db plüssállatot.Ezután a gyerekek visszafordulnak és ki kell találniuk, hogy melyik plüssök cserélték helyet. Aki elsőnek kitalálja egy kavicsot kap a kezébe.

A játék lezárása: Amikor elfogynak a megadott számú kavicsok a játék véget ér. Ekkor megszámoljuk kinek van a legtöbb.

Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: A győztes egy napig megkapja az általa kiválasztott egyik plüssállatot.

Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Ki lehet venni egy plüsst és egy teljesen újat betenni a helyére, illetve 2 db állatot is meg lehet cserélni.

A játékot lejegyezte: Labancné Urbán Ágnes