JÁTÉKRA FEL!

Zomborszkiné Kander Piroska: Repül a varjú!!!

  1. A játék neve, címe: Repül a varjú!!!
  2. A játék pedagógiai célja: A résztvevő gyermekek megismerkedjenek egymással, egymás nevével.
  3. A játék jellege: Ismerkedős
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Figyeljenek egymásra!
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: -5
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: Varjú báb
  12. Technikai igény: A játékhoz nincs szükség semmilyen speciális eszközre!
  13. Az előkészítés feladatai: Leülünk körbe, hogy mindenki kényelmesen elférjen és lássák jól egymást!
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: nem szükséges előkészület
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: Nem szükséges előkészület!
  16. A játék megnyitása, nyitánya: A játék elején bemutatkoznak a gyerekek.
  17. A játék menete, játékszabályok: Körbe ülünk, a játékvezető/óvónéni is a körben ül! Berepült hozzánk egy madár! Milyen madár ez? Úgy bizony, ő egy varjú! -Sziasztok! Az én nevem Varjú Béla! De én nem ismerlek titeket! Ti kik vagytok? Neeem, neeem, ne egyszerre mondjátok! Akihez odarepülök , bemutatkozik nekem! Mindig visszadobják a játékvezetőnek! Ha mindenki bemutatkozott, akkor a gyerekek egymásnak dobják a varjút és akinek dobják, annak hangosan kiáltják a nevét!
  18. A játék lezárása: Varjú Béla elfáradt, megdícséri a gyerekeket! Minden nap játszható, amíg szükségességét érezzük!
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Dícséret
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Később tulajdonságot is lehet a névhez kötni! pl.Rikárdó-ravasz stb
  21. A játékvezető speciális feladatai: Figyelni kell a lelki biztonságra!
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Zomborszkiné Kander Piroska, (znepiroska@gmail.com)