JÁTÉKRA FEL!

Zimmermann Ágnes

„Egy kalózcsapat tagjai vagytok. Az egyik zsákmányszerző utatok alkalmával egyikőtök rábukkant egy kincsesládára, amit elrejtett magának, és csak ő tudja, hogy hol a láda kulcsa. Mindenki gyanús, és természetesen mindenki meg akarja szerezni a kulcsot és a kincset, mert úgy tartjátok, hogy a kincs közös, hiszen egy csapatként küzdöttek. Ehhez azonban rá kell jönnötök, hogy kinél van a kulcs. A kulcs birtokosa természetesen mindent megtesz annak érdekében, hogy likvidáljon benneteket, hogy övé maradhasson a kulcs és a kincs. Mindenki árgus szemekkel figyeli a többieket. Ki lehet az áruló? A kulcs birtokosa kaccsintással tudja likvidálni az ellenfeleit. Akire rákaccsint, azt likvidálta, kiesik a játékból. Ám ti is tudják őt likvidálni,ha hárman ugyanarra a kalóztársatokra gyanakszotok, és egyszerre rámutattok ugyanarra a személyre. Ha ő az áruló, lelepleztétek a kulcs birtokosát, kezetekbe kerül a kulcs, már csak a ládát kell megkeresni és kinyithatjátok. Ha ugyanarra mutattatok mind a hárman, akkor is likvidáljátok, ha nem ő az áruló. Ha nem sikerült leleplezni, mert nem ugyanarra mutattatok, ti hárman estek ki. Ha háromnál kevesebb csapattag maradt a körben, újabb kör jön, amíg meg nem szerzitek a kulcsot. (A ládában egy nagy zacskó gumicukor van, de ezt csak akkor tudhatják meg, ha kinyitották a ládát, ez lesz a kincs, a meglepetés.) „

Zimmermann Ágnes
Célcsoport: 14+