JÁTÉKRA FEL!

Vizi Adrienn

„Térforma: kör (ülnek a gyerekek) Eszköz: Hókuszpók vagy cica figura A gyerekeknek be van csukva a szemük. Akinek a hátát megérinti a játékvezető, az lesz Hókuszpók. A játék akkor indul, ha a játékvezető azt mondja: Törpök vigyázzatok, közeledik Hókuszpók!! Az én mesém Aprajafalván játszódik. A körben ülő gyerekek a Hupikék törpikék, ám van azonban egy közöttük aki a gonosz Hókuszpók. A Hókuszpók kacsintással gyűjti be a törpöket, hogy aztán törplevest készítsen belőlük. A Törpök és Hókuszpók folyamatosan figyelik egymást. Hókuszpók megpróbálja felvenni egyesével minden Törppel a szemkontaktust. Akivel sikerül, arra rákacsint, ezzel jelezve a Törpnek, hogy bekerült a zsákjába. Ha valamelyik Törp észreveszi ki a Hókuszpók, jeleznie kell, de el nem árulhatja. Ha már három Törp is sejti, ki lehet a Hókuszpók egyszerre rámutathatnak. Ha sikerült eltalálni, megnyerték a játékok és megmentették a falut. Ha azonban nem ugyanarra a játékosra mutatnak, mind a hárman Hókuszpók zsákjába kerülnek. Ha már csak 3 Törp maradt Hókuszpókon kívül, akkor Hókuszpók nyert! Ha a 3 Törp egységesen Hókuszpókra tudnak mutatni, akkor pedig a Törpök nyertek. „

Vizi Adrienn
Célcsoport: 10-14