„A játék neve Szempàrbaj. A kerekerdő állatai összegyűltek, hogy eldöntsèk ki legyen az erdő uralkodója.Üljünk körbe ès mindenki húzzon egy állatot ábrázoló kártyát. Aki a rókát húzza, dönti el ki legyen a győztes. Nem szabad elárulni, ha a rókát húztad. Mivel ő egy ravasz állat, nagyon kell figyelni, ugyanis akire rákacsint az kiesik a játèkból, de nem mondhatja ki a róka nevèt. Mindenki váltásra nèzzen a másik szemèbe ès ha gyanítja, hogy ki a róka akkor jelentkezzen. Ha hárman sejtitek a róka szemèlyèt, akkor egyszerre mutassatok rá. Ha nem ugyanarra mutattok, akkor kiestek a játèkból. Ha ugyanarra gyanakodtatok,akkor akire mutattok az esik ki, mègha nem ő a róka akkor is. Ha a rókán kívül hárman maradtok, akkor a róka nyer. Ha lefülelitek a rókát, akkor a megmaradt játèkosokkal újra kezdjük a játèkot addig, míg egy valaki nyer! Csináljunk egy próbajátèkot!”
Vinczènè Miklós Zsóka
Célcsoport: 5-9 év