„A méhek királya katonákat toboroz a seregébe, hogy megvédje családját a gonosz pókok seregétől. Nem árulhatja el kire esett a választása, így egy titkos méhre bízza a feladatot, akinek kacsintással kell kiválasztani a katonákat, úgy, hogy csak az a játékos vegye észre akire kacsintott. Akire kacsintott az elszáll, hogy felvegye fegyvereit. A király ellensége ezt meg szeretné akadályozni és keresi a titkos méhet. Ha észreveszi jeleznie kell, de nem árulhatja el kire gyanakszik. Ha már hárman jeleztek, akkor együtt kell rámutatniuk a titkos méhre. Ha nem ugyanarra mutattak, mindhárman tömlöcbe kerülnek (kiesnek a játékból). Ha jól nevezték meg a titkos méhet, akkor ő a gonosz pókok hálójába kerül, a többiek pedig beállhatnak a seregbe. Mindenkinek jó játékot! Játékra fel!”
Vígh Erika
Célcsoport: 5-9 év