JÁTÉKRA FEL!

Varga-Tóthné Bőhm Szilvia

„Helyszín: Csoportszoba Kellékek: Egy kosár amiben papírok vannak félbehajtva. Másik kosárba malac fül fejdísz. Játék ismertetése: Mindenki húz egy papírt. Aki kihúzza a farkas képét, az lesz a kacsintó. A többiek malac képét húzták. Játék menete: A játékosok körbe ülnek, úgy, hogy mindannyian jól lássák egymás szemét. Minden játékosnak állandóan a többi játékos szemét kell figyelnie. A farkas feladata, hogy a játékostársaira kacsintson. A farkas vadászik a malacokra,hogy minél többet megegyen. Akire rákacsintott az kiesett a játékból. Felteszi a fejére a malac fület. Őt a farkas megette. Ha valamelyik játékos úgy érzi rájött ki a farkas, akkor fel kell emelnie egyik kezét és jelezni a többiek felé hogy gyanakszik. Amikor már hárman gyanakszanak , akkor egyszerre rá kell mutatniuk a farkasra. Ha mindannyian a farkasra mutattak, akkor ezzel a farkast legyőzték a malacok kiesik és kezdhetünk egy újabb játékot. Ha viszont nem ugyanarra mutattak, akkor a játék folytatódik, anélkül, hogy bárki is kiesne.”

Varga-Tóthné Bőhm Szilvia
Célcsoport: < 5 év