JÁTÉKRA FEL!

Tóth György Ibolya: a) Szobrászat b) Mannequin Challenge c) Az őrző

  1. A játék neve, címe: a) Szobrászat b) Mannequin Challenge c) Az őrző
  2. A játék pedagógiai célja: Térhasználati, ügyességi játékok
  3. A játék jellege: Egyéb
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Nagyobb tér: Tipikusan pl. fogójátékok helyigénye
  11. Kellékigény:
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai:
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: a) Az egyik csoport, a szoborcsoport, ülve marad és várja a szobrászt. 3 perc alatt a szobrászoknak meg kell formálni a boldogság szobrát. Utána meg lehet nézni az alkotásokat. Majd újabb érzelmet kell megformálniuk. Utána csere törénik. b) Mannequin Challenge, koncentrációs gyakorlat, egy percen át mozdulatlanul kell maradni. c) Az egyik játékos az, az őr, a térség egyik oldalán áll, háttal a többieknek. Mögötte vannak a kimcsek (kendőcskék, labdák stb.). A többi játékos a térség másik oldaláról elindul a kincs felé, amit a saját oldalukra kell átvinni. Az őrnek csak akkor szabad megfordulnia, ha vmi hangot hall. Ha rajtakapta valamelyik játékost a mozgáson (a mosoly is az), a rajtakapott játékosnak kiinduló állásba kell visszamennie. Másodszori rajtakapás után már kiesik a játékból. Amikor az őr megfordul, a játékosoknak olyan állásba kell állniuk, amely fára, bokorra emlékeztett.
  18. A játék lezárása:
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás:
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Tóth György Ibolya, (ibike725@gmail.com)