Kedves diákok! Kérlek üljetek körbe úgy, hogy mindenki lássa a többiek arcát! Mindenki húzzon egy cetlit ebből a kalapból! Csak egyetlen egy cédula nem üres, amin UFO felirat van, aki ezt húzza, ő lesz a mi földönkívülink. Kérem, ne árulja el ezt a tényt az arckifejezése! Játékunk lényege a következő: Meg kell találnotok a Kyros bolygó egyik lakóját, aki szépen sorban el akar vinni benneteket kutatási céllal a hazájába. Módszere a következő: Rákacsint az áldozatára úgy, hogy lehetőleg a többiek ne vegyék ezt észre. Ha az akció sikeres, akkor a kiválasztott játékos a Kyros bolygó lakója lesz, azaz kiesik a játékból. A többieknek az a feladata, hogy elkapják a földönkívülit. Ha valaki felismeri, akkor „Az erő velem van!” felkiáltással jelezze ezt nekem, de még nem mondhatja el, kire gyanakszik, csak akkor, ha lesz két másik sorstársa is. Akkor jelzek nekik és hárman egyszerre rámutatnak arra, aki gyanús nekik. Ha ugyanarra mutatnak mind a hárman, akkor az a játékos, akire mutatnak, kiesik a játékból, akkor is, ha nem ő a földönkívüli. A játék akkor ér véget, ha a földönkívülivel együtt már csak hárman maradtok játékban, vagy ha sikerül a rémet lelepleznetek.”
Tőkei Mariann
Célcsoport: >15