JÁTÉKRA FEL!

Tanácsné Szemes Annamária

„Az ókori Kréta szigetén járunk, ahol az embertestű és bikafejű Minótaurosz él egy labirintus mélyén. Ez a lény minden éjjel újabb és újabb áldozatot ragad el. Ezt kacsintással teszi meg. Akire rákacsint, azt magával viszi a labirintusába. A mese kezdetén mindenki húz egy kártyát. Akinél az általunk előre kijelölt lap van, az lesz a Minótaurosz. Mindenki folyamatosan a játékostársak tekintetét keresi. Egymás szemébe próbálnak nézni. Ha a Minótaurosz rákacsint valakire, akkor az kiesik, vagyis magával ragadja őt a szörny. Ha valaki rájön, hogy ki a Minótaurosz, akkor jeleznie kell, de még nem árulhatja el. Ha már három játékos sejti, hogy ki a kacsintó, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ekkor ez a szereplő kiesik, még akkor is, ha nem ő volt a Minótaurosz. A játék addig folytatódik, amíg ki nem találják, vagyis le nem leplezik, hogy ki a kacsintó. Így tudják legyőzni a szörnyet. Ha a kiválasztott játékossal együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor a kacsintó nyert. Hiszen már nem lesz három résztvevő, aki gyanakodna. „

Tanácsné Szemes Annamária
Célcsoport: 10-14