JÁTÉKRA FEL!

Szigetiné Mikita Anett: Állatos szólánc

A játék neve, címe: Állatos szólánc

A játék pedagógiai célja: Komplex személyiségfejlődés, pozitív élmény juttatása, memória fejlesztés, új ismeret

A játék jellege: Egyéb

A baleseti kockázat szintje: alacsony

Résztvevők száma: 8-14 fő,

Résztvevők életkora: 5 évtől idősebb

Játékidő: 5-10 perc

Helyszín: A játék bárhol játszható

Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni

Eszközigény: Állatos kártya

Az előkészítés feladatai: Állatos kártya készítése, kivágása.

Az előkészítéshez szükséges idő: Nem szükséges előkészület

A résztvevők bevonásának lehetőségei: Képek válogatása, vágása

A játék megnyitása, nyitánya: A héten a házi állatokkal ismerkedünk. Sok mindent tanultunk és tudunk róluk, ezért ma egy olyan játékot hoztam, ami a tanultakkal kapcsolatos.

A játék menete, játékszabályok: Egy kisebb kört alakítva álljunk fel. A kezdő játékos bemondja a nevét és jelét. A szomszéd társa ezt megismétli, majd hozzáteszi a sajátját. Az utolsó gyermeknek lesz a legnehezebb dolga. Neki az előtte felsoroltakat kell megismételni, majd hozzátenni a sajátját. Mindenkinek kiosztok egy kártyát, amin állatok szerepelnek. Az első gyermeknek az lesz a feladata, hogy megmondja a saját nevét, jelét és a húzott kártya állatának nevét. Ugyan ezt el kell mondania a társának is, majd a saját nevét, jelét és állata nevét. A legutolsó gyermeknek már mindenkiét el kell tudni mondani. Segítség képen az állatos kártyát kifordítjuk egymás felé.(név-jel -állat neve )

A játék lezárása: Aki szeretné lerajzolhatja kedvenc állatát vagy azt az állatot ami nekik is van otthon.

Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Azt szeretném, hogy az elkészült alkotásokra rajzoljátok fel azt az arcjelet , ahogyan éreztétek magatokat a játék során.

A játékvezető speciális feladatai: A játékban mindkét pedagógus részt vett.

A játékot lejegyezte: Szigetiné Mikita Anett