JÁTÉKRA FEL!

Szabóné Molnár Katalin: Egérfogó

A játék neve, címe: Egérfogó

A játék pedagógiai célja: Új játék megtanítása szórakozás feszültség oldás

A játék jellege: Csoport- vagy párképző

A baleseti kockázat szintje: alacsony

Szükséges biztonsági intézkedések: egymásra figyelés

Résztvevők száma: 15-20 fő,

Résztvevők életkora: 5 évtől fiatalabb

Játékidő: 1-5 perc

Helyszín: A játék bárhol játszható

Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni

Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc

A résztvevők bevonásának lehetőségei: bevonhatók a játéktér szabaddá tételéhez

A játék megnyitása, nyitánya: Egy új játékot fogunk játszani…

A játék menete, játékszabályok:Kérlek, hogy álljatok körbe csípőre tett kézzel, hogy a könyökötök összeérjen. Ti vagytok a macskák, XY lesz az egérke. Kérlek állj be a körbe. Egérke szeretne bejutni a kamrába, de a macskák ezt úgy tudják megakadályozni, hogy kettesével összekapaszkodva elzárják egérke útját. Kezdhetjük? Egérke indulhat!

A játék lezárása: Többszöri játék után felhívom a figyelmet az utolsó egér választásánál! (lehetőleg miután mindenki sorra került)

Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Jó játék volt? Igen válasz esetén megígérem, hogy holnap is játszunk ilyet.

Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Más állatokkal is játszható. Húsvéthoz közeledve pl.: rókák foga nyúlpecsenyére vágyik

A játékvezető speciális feladatai: hangulat teremtés

A játékot lejegyezte: Szabóné Molnár Katalin