JÁTÉKRA FEL!

Soókyné Gubár Csilla: Csikó elkötés

  1. A játék neve, címe: Csikó elkötés
  2. A játék pedagógiai célja: Figyelem,ügyesség, gyorsaság fejlesztése
  3. A játék jellege: Energetizáló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Futás közben figyeljenek egymásra a résztvevők.
  6. Résztvevők száma: 8-14,15-20,21-30
  7. Résztvevők életkora: 5+
  8. Játékidő: 1-5 perc
  9. Helyszín: Elsősorban szabadtéren játszható
  10. Helyigény: Nagyobb tér: Tipikusan pl. fogójátékok helyigénye
  11. Kellékigény: 1 méter hosszú szalag minden résztvevőnek
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai: Szalagok szétosztása, minden résztvevőnek
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: Szalagok osztása, a szalag végének betűrése a nadrág derekába,hátul
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Mindannyian tűrjétek a szalagotok végét, hátul a nadrágotok derekába! Ez lesz a csikófarok, amit megszerezhettek mástól, de a tiéteket is elvehetik! akitől elvették a szalagját, az kiáll a játékból. A játék végén két győztes lesz, aki a legtöbb szalagot szerezte, és az, akinek megmaradt a sajátja.
  17. A játék menete, játékszabályok: A gyerekek egymást kergetve igyekeznek minél több szalagot gyűjteni. Akitől elveszik a szalagját, az kiesik, mint a kidobóban.
  18. A játék lezárása: A játéknak akkor van vége, amikor már csak egy gyereknek van meg hátul a szalagja.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Az összegyűjtött szalagok megszámlálása, győztesek megnevezése, dicséret mindenkinek.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Ha valakitől elveszik a szalagját, de ő már szerzett mástól, akkor azzal pótolhatja a csikófarkát és bennmaradhat a játékban. Így hosszabb lesz a játékidő.
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Soókyné Gubár Csilla