JÁTÉKRA FEL!

Sántáné Dusek Marianna: Iránytű

  1. A játék neve, címe: Iránytű
  2. A játék pedagógiai célja: Belső érzékelés-észlelés fejlesztése a többségben lévő auditív és vizuális ingerekkel szemben Együttműködés fejlesztése A nap levezetése
  3. A játék jellege: Egyéb
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 7+
  8. Játékidő: 10-15 perc
  9. Helyszín: Elsősorban beltérben játszható
  10. Helyigény: Nagyobb kör: Akkora hely, ahol a résztvevők hátra tudnak lépni
  11. Kellékigény:
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai:
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: nem szükséges előkészület
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: Körben helyezkedjünk el törökülésben. Egy gyermeket kiválasztok Ő lesz a kör közepén az iránytű. Oldalsó középtartásba helyezi a karjait, becsukja a szemét és lassan a tengelye körül el kezd forogni. Két gyermeket kiválasztok, Ők az iránytű É-i, D-i pólusa. Felállnak és anélkül, hogy az iránytű karjához érnének,hozzáközelítenek. Az iránytű megpróbál beállni abba az irányba ahol a két gyermek áll. Ha ez sikerül ügyes volt, új iránytűt és új pólusokat választok.
  18. A játék lezárása:
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás:
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Sántáné Dusek Marianna