JÁTÉKRA FEL!

Salamon Szilvia: Biblia könyvei

  1. A játék neve, címe: Biblia könyvei
  2. A játék pedagógiai célja: A Bibliai könyvek gyakorlása
  3. A játék jellege: Egyéb
  4. A baleseti kockázat szintje: Közepes
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: : A terep egyenletességének ellenőrzése.
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 10-15 perc
  9. Helyszín: Elsősorban szabadtéren játszható
  10. Helyigény: Nagyobb tér: Tipikusan pl. fogójátékok helyigénye
  11. Kellékigény: dobókockák bibliai könyvek felirattal, kötél a pálya kijelölésére.
  12. Technikai igény: –
  13. Az előkészítés feladatai: dobókockák elkészítése
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: Több mint 5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: a terep kijelölése
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Átismételni a Biblia könyveit, melyek tartoznak az Ószövetségi könyvekhez és melyek tartoznak az Újszövetségi könyvekhez.
  17. A játék menete, játékszabályok: 16. A játék menete, játékszabályok: Húzzunk három párhuzamos vonalat, egymástól 5 méter távolságra. A játékosokat két egyenlő létszámú csoportra osztjuk. Az egyik csapat az Ószövetség a másik csapat az Újszövetség. A két csapat feláll egymással szemben a középső vonalnál, egymástól 1,5 méter távolságra. A játékvezető elgurítja a kockát, úgy, hogy a két sor között álljon meg a kocka. A kockán lévő felírat mutatja meg, hogy melyik csapat lesz a fogó. A játék változatosságához több kockát használunk. Azok a játékosok, akiket a vonal előtt fognak meg, átállnak az ellenfél csapatába. Azok a menekülő játékosok, akiknek sikerül átlépni a szélső vonalukat, megmenekültek. Ha a menekülő csapat összes játékosa a vonal mögött van vagy már megfogták, akkor a két csapat ismét feláll egymással szemben és a játékvezető újra elgurítja a kockát.
  18. A játék lezárása: : Ha az egyik csapat összes játékosát megfogták, vagy időkorlátot határozok meg.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Szóbeli értékelés és dicsérettel jutalmazok, vagy egy választható játék tevékenység.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: : A játékosoknak nem álló testhelyzetből kell indulniuk, hanem pl. guggolás, hason fekvés stb.
  21. A játékvezető speciális feladatai: –
  22. Egyéb/megjegyzés: –
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó:
  24. A Játékot lejegyezte: Salamon Szilvia