„Ebben játékban lovagok lesztek és lesz egy varázsló. A varázsló álomba akarja szenderíteni az összes lovagot, a ti feladatotok hogy ezt megakadályozzátok, és ti lovagok győzzetek. Üljetek körbe úgy hogy mindenki egymás szemébe tudjon nézni. A varázsló kacsintással tudja álomba varázsolni a lovagokat, azaz akire rákacsint az hajtsa le a fejét. A varázslót úgy fogom kiválasztani, hogy becsukjátok a szemeteket és én megérintem valaki vállát. Aki érzi az érintésemet, ő lesz a varázsló. Aki gyanakszik, hogy ki a varázsló az nyújtsa fel a kezét, de még ne mondja meg hogy ki az. Ha már hárman feltettétek a kezeteket akkor egyszerre rá kell majd mutatnotok, hogy szerintetek ki a varázsló. Ha mindhárom lovag ugyanarra a gyermekre mutat, akkor a varázsló lebukott és ti, lovagok nyertetek. ha nem akkor megy tovább a játék.”
Reiner Szilvia
Célcsoport: 5-9 év