JÁTÉKRA FEL!

Péter Zita: Melyiket a sok közül?

  1. A játék neve, címe: Melyiket a sok közül?
  2. A játék pedagógiai célja: 3 témakör szavainak átismétlése, játékos formában, a nyári szünet után. Koncentráció, nem ismételhető szavak, egymásra figyelés, türelemre nevel. Továbbfejleszthető, 3. témakörrel új körben eljátszható-fokozatosság, terhelhetőség elve.
  3. A játék jellege: Bemelegítő, ráhangoló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 7+
  8. Játékidő: 15+
  9. Helyszín: Elsősorban beltérben játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény:
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai:
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: Kerettörténet: a két népszerű kis egér csak elsőben volt ott az angol órákon, 2. osztályban nem. Ruby és Spyke most meglátogatta őket 3. osztályban és szeretnék hallani mennyivel többet tudnak már erre az évre. Körben állunk, az egerek elindulnak, akihez odajut, annak a játékvezető által megnevezett témakörhöz tartozó szót kell mondani. Véletlenszerűen, többször is odajuthat az egér, a szóismétlés nem megengedett, más helyett mondani nem lehet. A hosszú hallgatás, szóismétlés, beleszólás, zálog beadással jár, amit a végén újabb angol feladványok megoldásával lehet kiváltani.
  18. A játék lezárása:
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás:
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Péter Zita