JÁTÉKRA FEL!

Pataki Edit: Zsipp-zsupp

  1. A játék neve, címe: Zsipp-zsupp
  2. A játék pedagógiai célja: Jobb és bal irányok gyakorlása, rögzítése nevek gyakorlása, új gyermek nevének rögzítése
  3. A játék jellege: Ismerkedős
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: -5,5+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Nagyobb kör: Akkora hely, ahol a résztvevők hátra tudnak lépni
  11. Kellékigény:
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai:
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: A gyermekek körbe ülnek szorosan egymás mellé és lábukat törökülésbe helyezik. Elmondom a feladatot. Mindenki húzza fel a hosszú ujjú felsőjét. Emeljétek fel a jobb kezeteket. Aki nem tudja,segítek. A kezetek csuklójára húzok egy színes hajgumit, ezzel megjelöljük, hogy ez a jobb kezetek. Játszani fogunk! A játék neve Zsipp-zsupp. Akinek megérintem a fejét és azt mondom neki zsipp, akkor a megjelölt jobb kezetek mellett ülő gyermek nevét kell kimondani, ha azt mondom zsupp, akkor a bal kezetek mellett ülő gyermek nevét mondjátok. Ha azt mondom zsipp-zsupp, mindenki feláll és leül egy másik helyre, majd folytatjuk a játék.
  18. A játék lezárása:
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás:
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Pataki Edit, (pataki0608@freemail.hu)