JÁTÉKRA FEL!

Papp Erzsébet: Repülő oroszlán

  1. A játék neve, címe: Repülő oroszlán
  2. A játék pedagógiai célja: A gyerekek játékosan megtanulják egymás nevét. Memória fejlesztése.
  3. A játék jellege: Ismerkedős
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Figyeljenek egymásra a gyerekek játék közben ha leesik az oroszlán ne ütközzenek egymásnak.
  6. Résztvevők száma: -8
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: Elsősorban beltérben játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: Szárnyas oroszlán
  12. Technikai igény: Nincs
  13. Az előkészítés feladatai: Álljunk körbe.
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: Lehet készíteni névtáblákat a tanulóknak.
  16. A játék megnyitása, nyitánya: A játék elején mindenki mondja el a nevét.
  17. A játék menete, játékszabályok: A játékosok körbe állnak. Én is beállok közéjük és elmondom a játékszabályokat. Meseországból eljött hozzánk a szárnyas oroszlán (mutatom) Szeretne minket megismerni ezért bemutatkozunk neki és közben repkedhet is egyik kézből a másikba és ennek fog örülni. Aki megkapja az oroszlánt elmondja annak a nevét akitől kapta és annak is akinek dobja. Pl.: Ákostól kaptam az oroszlánt és Laurának dobom. Aki elejti az oroszlánt zálogot ad amit később kiválthat
  18. A játék lezárása: Amikor azt mondom, hogy elfáradt az oroszlánunk akkor vége van a játéknak.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Megdicsérek mindenkit, hogy nagyon ügyesen játszottak.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Ha már ismerik egymást a gyerekek akkor lehet állatnevekkel is játszani amit szintén a névtáblára írunk rá.
  21. A játékvezető speciális feladatai: Figyelni a játékot és gyorsítani rajta amikor szükséges.
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Papp Erzsébet