„Hókuszpók nyomában: Hókuszpók igyekszik magát nem felfedve csapdába ejteni a Hupikék Törpikéket. Aprajafalva lakóiként a feladatotok, hogy megmentsék társaitokat! A játék menete: A játékosok egy körben ülnek és folyamatosan keresik egymás tekintetét. Hókuszpók feladata az lesz, hogy rákacsintson a Törpökre úgy, hogy csak az a játékos vegye észre, hogy mit csinált, akire kacsintott. Akire Hókuszpók rákacsintott, az csapdába esett, kiesik a játékból. Ha valaki rajtakapja Hókuszpókot a kacsintáson akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három Törp is sejti, hogy ki a kacsintó, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra tippelnek, akkor mindhárom Törp kiesik a játékból, Hókuszpók csapdájába estek. Ha mindannyian ugyanarra a játékosra tippelnek, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a Hókuszpók). „
Pálinkás Anita
Célcsoport: 5-9