JÁTÉKRA FEL!

Némethné Kovács Erika: Puff

  1. A játék neve, címe: Puff
  2. A játék pedagógiai célja: Gondolkodás, gyors reagálóképesség fejlesztése
  3. A játék jellege: Együttműködési
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény:
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai:
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: nem szükséges előkészület
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Ma egy új játékot fogunk játszani, a neve: Puff
  17. A játék menete, játékszabályok: A játékosok körben állnak.A kör közepén álló rálő a kezével valakire , mondja, hogy puff és még hozzáteszi pl. gyümölcs ( vagy égitestek neve, vagy tárgy, vagy állat, vagy növény, vagy virág, vagy szín, Stb.bármit lehet mondani.) Akit lelőttek az leguggol, és a két mellette levő versenyez azon , ki mond gyorsabban gyümölcs nevet.Aki később mondja ki a gyümölcs nevét az kiesik a játékból. Így megy a játék amíg, végül csak ketten maradnak a játékosok. Ők a végén párbajozni fognak.Egymásnak háttal állnak, és lassan elindulnak. Közben a játékvezető megmondta már nekik, hogy pl. költő nevet kell nekik majd mondani. A játékvezető elkezd számolni egyesével, ők lassan mennek, majd mikor a játékvezető (szándékosan)elrontja a számolást, akkor kell megfordulniuk, és gyorsan mondani egy költő nevét.
  18. A játék lezárása: Az győz, aki gyorsabban kimondta egy költő nevét.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Megdicsérjük őket, hogy milyen ügyesen játszottak.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Lásd: „Bumm” című játék
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Némethné Kovács Erika