„Időutazás Egy képzeletbeli utazásra indulunk. Mindenki űrkapszulába bújik és egy időutazáson veszünk részt. A cél a Neptunusz bolygó! Csakhogy, menet közben meghibásodott a rendszer. Ahhoz, hogy odaérjünk a bolygóra és vissza a Földre, ki kell javítani a meghibásodott paneleket. Ehhez viszont csak egy ember ért, és nem tudjuk ki ő! Ő sem tud erről a képességéről! Így kapunk egy játékot a személy felfedésére! Fontos, hogy időben megtaláljuk a kiválasztottat. Ezért szükséges a szabályok ismerete és betartása. Az elmével játszod a feladatot ezt ne feledd! Körben ülünk. Váltással egymás szemébe nézünk. A rendszer színeket küld nekünk. A fehért színt kapó a kiválasztott. Feladat, úgy kacsintson a többiekre, hogy csak az az egy vegye észre, akire rákacsintott, a többi ne. Akire rákacsintott kiesik. Ez így megy tovább. Viszont, ha valaki észreveszi, hogy ki a kacsintó, jeleznie kell. Ha már hárman jelezték sejtésüket, egyszerre rámutatnak. Ha mindegyikük ugyan arra a személyre mutat, a személy kiesik! Így ő nem lehet a kiválasztott! Ha nem ugyan arra a személyre mutatnak,akkor ők hárman esnek ki. Addig folytatódik a játék, míg hárman maradnak, hisz akkor már nem lehet három ember aki a kacsintót lefülelné. Ha a kacsintó menet közben kiesik új játék kezdődik. Ez addig folytatódik, míg a valódi kiválasztottat adja a rendszer kacsintónak, hisz ő nem veszíthet! Ő kiválasztott, a megmentőnk! Ha őt megtaláljuk a játék során mielőtt a Neptunuszhoz érnénk, megmenekülünk! Megjavítja a hibás paneleket, odaérünk szerencsésen a Neptunuszra, majd vissza a Földre, és az időutazásunk sikeres volt! Ha nem találjuk meg időben…elbuktunk.”
Nagyné Nagy Ildikó
Célcsoport: 5-9 év