JÁTÉKRA FEL!

Nagy-Tóth Orsolya: Plüss állat táncoltató

  1. A játék neve, címe: Plüss állat táncoltató
  2. A játék pedagógiai célja: Új játék tanítása, kéz-szem koordináció fejlesztése, finommotorika fejlesztése, csapatszellem fejlesztése, fantázia, gondolkodás, emlékezet, figyelemkoncentráció fejlesztése
  3. A játék jellege: Együttműködési
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: 21-30
  7. Résztvevők életkora: 7+
  8. Játékidő: 1-5 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: Ernyő és plüss állatok
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai: Ernyő kiterítése
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Felelevenítjük a plüss állatkák neveit. Kerettörténet: olyan jó idő volt a héten, hogy kisbarátaink izgatottan várják a tavaszt. Úgy döntöttek, hogy kimennek a rétre és ugrálnak a színesebbnél színesebb virágokon. Segítsetek nekik abban, hogy egyetlen színt se hagyjanak ki. Figyelj a társaidra és segítsétek egymást.
  17. A játék menete, játékszabályok: A gyerekek körbe állnak és megfogják a színes ernyő széleit. Középre helyezem a két plüss állatot, majd utasítást adok, hogy melyik színre próbáljak terelni az állatkákat. Ha leesik valamelyikük akkor vége a játéknak. Minden színre egyszer próbálják a gyerekek ráterelni az állatokat. Amint sikerül vége a játéknak. Jutalmuk az lesz, hogy az ernyő alá bújunk és elmondok egy mesét a két kis plüssről.
  18. A játék lezárása: A színek felsorolása egymás után ahogyan a játékban volt.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Jutalom mese az állatkákról az ernyő alatt.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Nagy-Tóth Orsolya