JÁTÉKRA FEL!

Nagy-Bán Beáta Beáta

„KacsintManó A KacsintManó egy nagyon huncut manógyerek, mindig rosszaságon töri a fejét és szívesen viszi bele társait is egy-egy csínytevésébe. KacsintManó arról kapta a nevét, hogy akire rákacsint, az lesz a következő huncutságának elszenvedője. Abban az esetben, azonban ha lebukik, azaz a társai észreveszik, hogy ki kacsintgat, akkor a csínytevés meghiúsul. Minden játékban egy KacsintManó lesz, akit én választok ki, de hogy ki az, azt titokban kell tartania. Körben, egymás tekintetét keresve kell ülni, ha a társad nem néz a szemedbe, az nem baj. A KacsintManó feladata az, hogy úgy kacsintson társaira, hogy azt csak az a társa vegye észre, akire éppen rákacsintott. Akinek a szemébe kacsintott a KacsintManó, az kiesik a játékból. Ha valaki megsejti, hogy ki a KacsintManó, annak jeleznie kell, KACSINTMANÓ felkiáltással, de csak akkor árulhatják el, hogy kire gyanakszanak, ha már hárman sejtik a kilétét. Ha megvan a három gyanakvó, akkor egyszerre kell rámutatni arra a személyre, aki szerintük a KacsintManó MEGVAGY KACSINTMANÓ felkiáltással. Ha nem ugyanarra a személyre mutatnak, akkor mindhárman kiesnek a játékból. Ha mindhárman ugyanarra a személyre mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire mutattak, akkoris ha nem ő volt a KacsintManó. A játéknak akkor van vége, ha lefülelik a KacsintManót vagy már csak összesen három résztvevő marad a játékban, ezesetben a KacsintManó nyer. „

Nagy-Bán Beáta Beáta
Célcsoport: 5-9