JÁTÉKRA FEL!

NÁDASDI TÍMEA: VIGYÁZZ FÓKA

  1. A játék neve, címe: VIGYÁZZ FÓKA
  2. A játék pedagógiai célja: : ÁTMOZGATÁS,FESZÜLTSÉG LEVEZETÉS,TOLERANCIA,EGYÜTTMŰKÖDÉS FEJLESZTÉSE
  3. A játék jellege: Energetizáló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: CSOPORTSZOBA ÁTRENDEZÉSE,ASZTALOK ELTOLOGATÁSA
  6. Résztvevők száma: 15-20
  7. Résztvevők életkora: 5+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Nagyobb tér: Tipikusan pl. fogójátékok helyigénye
  11. Kellékigény: CD LEJÁTSZÓ
  12. Technikai igény: –
  13. Az előkészítés feladatai: CSOPORTSZOBA ÁTRENDEZÉSE,ASZTALOK ELPAKOLÁSA
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: ÉRDEKLŐDÉS FELKELTÉSE A KERETMESÉVEL
  16. A játék megnyitása, nyitánya: : MIELŐTT ELKEZDJÜK A JÁTÉKOT,ELMAGYARÁZOM A SZABÁLYOKAT,HOGY MIRE KELL FIGYELNI,MIRE KELL VIGYÁZNI.
  17. A játék menete, játékszabályok: A PINGVINEK VIDÁMAN ÚSZKÁLNAK A TENGERBEN,AMIÍG SZÓL A ZENE,HA ELHALLGAT A ZENE JÖN A FÓKA! CSAK ÚGY LEHET MEGMENEKÜLNI A FÓKA ELÖL,HA MEGÖLELSZ VALAKIT! ELSŐ KÖRBEN 2-EN, MAJD 3-AN, STB. AKI NEM TALÁL PÁRT KIESIK A JÁTÉKBÓL,MERT ELKAPTA A FÓKA.
  18. A játék lezárása: ELFOGYÓRA JÁTSZUK A JÁTÉKOT,AKIT ELKAPOTT A FÓKA LEÜL.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: MEGKÉRDEZEM A GYEREKEKET,HOGY ÉREZTÉK MAGUKAT A JÁTÉKBAN?MILYEN ÉRZÉS VOLT KIESNI?MI ALAPJÁN ALKOTTÁK A CSOPORTOKAT?
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: SZINEK SZERINT LEHET CSOPORTOT ALAKÍTANI,VAGY NEM SZERINT,ILLETVE ASZERINT,HOGY KI HOL ÜL PL.AZ EBÉDLŐASZTALNÁL…
  21. A játékvezető speciális feladatai: KÖVETTÜK A FOKOZATOSSÁG ELVÉT,JÁTSZOTTUNK EGY PRÓBAJÁTÉKOT,HOGY MEGYGYŐZŐDJEK RÓLA,HOGY MINDENKI ÉRTI A JÁTÉK SZABÁLYAIT.
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: NÁDASDI TÍMEA