"Képzeljétek magatokat egy mesebeli erdőbe, ahol mindenféle állat él. Mindenki húz egy állatfigurás kártyát, annak az állatnak a bőrébe bújik, amit húzott, de ne mutassátok meg egymásnak. Aki az állatok királyát, az oroszlánt húzta az lesz majd a kiválasztott játékos, akinek az lesz majd a feladata, hogy rákacsintson a többiekre csillogó szemével úgy, hogy a többi játékos (állat) ne vegye észre, csak az, akire kacsintott, így állítja maga mellé a többi állatot, akik közben kiesnek a játékból. A többiek közben felváltva keresik, nézik egymás szemeit. Ha valaki észreveszi, ki a kacsintó, csak jelzi, de nem árulja el. Ha hárman egyszerre rámutatnak ugyanarra, akkor az a játékos kiesik, ha nem ő a kacsintó, akkor is. Ha nem ugyanarra mutatnak, akkor ők esnek ki mindhárman. Akkor lesz ügyes az oroszlán (kacsintó), ha már vele együtt csak 3 állat marad az erdőben, mert már nem lesz 3 gyanakvó. Ha közben lefülelik, nem lesz az állatok királya."
Molnárné Darázs Éva
Célcsoport: < 5 év