JÁTÉKRA FEL!

Molnár Anikó

„5. osztályban a következő magyaróra anyaga: A vízözön története. Az anyag feldolgozása után, az óra zárásaként, levezetésként alkalmaznám a játékot. Mindenki húzhat egy színes borítékot. A borítékok 1-1 szórejtvényt rejtenek. Ha a betűket helyes sorrendbe állítjátok, akkor egy állatnevet kaptok megfejtésként. Ha kitaláltad, hogy ki lehetsz, ne áruld el senkinek! A lapok közé elrejtettem egy kakukktojást. Egy valaki ugyanis a a Noé nevű kártya birtokosa lesz. Képzeljük azt, hogy nagy vihar támad, vízözön áraszt el mindent. Üljünk le körbe a kék lepedőre (ez jelképezi a vizet)! Bátran nézzetek egymás szemébe! Akire Noé rákacsint, az csak utolsóként szállhat fel a bárkára. Saját hangotokon (állathangon) jelezhettek, ha tudjátok, hogy ki Noé. Ha három állatka is tudja, hogy ki Noé, akkor egyszerre kell rámutatni. Ha kitaláltátok, elsőként mehettek a bárkára, ha nem, akkor csak utolsóként szállhattok fel.”

Molnár Anikó
Célcsoport: 10-14 év