JÁTÉKRA FEL!

Mile Viktória

„A játékosok közül kiválasztottam egy játékost úgy, hogy a többiek ne tudják, hogy ki a kiválasztott. A kiválasztásnál az alábbi módszert alkalmaztam: kalapba tettem cukorkákat és aki a dinnyés ízű Maoam cukorkát húzta, az lesz a kiválasztott. Megkértem a játékosokat, hogy üljenek körbe és ismertettem a játékszabályokat, ami a keretmesémbe van ágyazva. A kiválasztott játékos a Mikulás fősegédje lesz, a többi játékosok a manók. A fősegédnek nincs kedve dolgozni menni a Mikulással, ezért a manókra kívánja hárítani ezt a feladatot. A Mikulás fősegédjének úgy kell kiválasztani a munkába menő manókat, hogy észrevétlenül rákacsint arra a manóra, akit munkába akar küldeni, de a többiek ezt ne vegyék észre. Váltásra kell egymás szemébe néznetek! Akire a kiválasztott játékos rákacsint, az biztos, hogy megy este dolgozni a Mikulással és kiesik a játékból. A manók feldühödnek a fősegéd lustaságán és le akarják leplezni őt,úgy, hogy ha valaki észreveszi, hogy ki a fősegéd, akkor az kézfeltartással jelezze, de még ne árulja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három játékos sejti, hogy ki a Mikulás fősegédje, akkor egyszerre rá kell mutatnotok az adott személyre, ha nem ugyanarra a játékosra mutattok rá, akkor mindhárman kiestek a játékból és ti már biztosan mentek a Mikulással ajándékokat osztani. Ha mindannyian ugyanarra a személyre mutattok rá, akkor az a játékos kiesik, még akkor is, ha nem ő a kiválasztott. Ha a kiválasztott játékossal együtt már csak hárman maradtok játékban, akkor a Mikulás fősegédje nyert és nem kell mennie dolgozni, hiszen már nem lesz 3 résztvevő, aki gyanakodna. Ha pedig lefülelitek a Mikulás fősegédjét, akkor a manók otthon maradhatnak és a fősegéd kénytelen lesz a Mikulással menni dolgozni. Jó játékot!”

Mile Viktória
Célcsoport: >15