JÁTÉKRA FEL!

Linhártné Tóth Éva Márta: Színkeverő

  1. A játék neve, címe: Színkeverő
  2. A játék pedagógiai célja: Koncentráció, gyorsaság, reakcióképesség fejlesztése.
  3. A játék jellege: Energetizáló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Felhívom a gyerekek figyelmét, hogy helyváltoztatáskor figyeljenek egymásra.
  6. Résztvevők száma: -8
  7. Résztvevők életkora: 5+,7+
  8. Játékidő: 10-15 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: Eggyel kevesebb karika, mint gyerek. (de el is hagyható.)
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai: Karikák elhelyezése.
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: A gyerekek körben állnak karikában. Mindenki egy szín lesz: sárga, piros, kék. A játékvezető a kör közepén áll, és az egyik színt mondja. Aki a saját színét hallja helyet cserél, a középen álló is. Akinek nem jut karika, beáll a kör közepére, és ő mondja a következő színt. Ha azt mondja, hogy „Tarkabarka”, mindenkinek új karikát kell keresnie. A mellette levő karikába nem léphet senki sem.
  18. A játék lezárása: A gyerekek érdeklődését figyelembe véve én vetek véget a játéknak.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Megkérdezem, hogy érezték magukat.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Több játékos esetén a játékvezető két színt is mondhat, hogy ők cseréljenek helyet.
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Linhártné Tóth Éva Márta