JÁTÉKRA FEL!

Leszkovszki Anna

„Tégla – (Beépülve) A csoporttagok a maffia emberei. Van közöttük egy beépített ügynök. Akire e tégla rákacsint, az lebukott, a tégla fülese alapján elkapta a rendőrség, kiesik a játékból. A banda tagjai gyanakszanak, hogy tégla van közöttük. Ha valaki rájön, hogy ki az, felteszi a kezét. Ha három kéz felemelkedett, közösen rámutatnak az ügynök -jelöltjükre. Ha tévednek, ők is lebuktak. Ha igazuk van, új játék kezdődik. (Gyakorlatilag ugyanez a játék, ha az illető egy ellenséges ország kéme a minisztériumban.) Más variáció lehet az alakváltó földönkívülivel/vámpírral/farkasemberrel való játék. Az idegen emberi alakot vesz föl, és úgy keresi az áldozatait. Akire rákacsint, azt elteszi láb alól, ezért kiesik a játékból. Kisebbeknél lehet álruhás tündér/gonosz boszorkány, akire rákacsint, azt elvarázsolta, és azért nem tud megszólalni. Aztán lehet a kacsintó játékos a vírushordozó, a kacsintás pedig a tüsszentés megfelelője, amivel átadja a vírust. A csoporttagok pedig a kutatók, akik a vírus forrását próbálják megtalálni. Ha három kutató azonosítja a vírus forrását, vége a játéknak, ha tévednek, folytatódik.”

Leszkovszki Anna
Célcsoport: 14+