JÁTÉKRA FEL!

László Szilvia

„Bizonyára mindegyikőtök ismeri Batman azon célkítűzését, hogy Gothem városát megszabadítsa a bűnözőktől! Ennek érdekében folyamatosan szemmel tartja a városlakókat, hogy a lézerpillantásával lekapcsolja a bűnösöket. Üljünk körbe! Ebbe a kártyapakliba belekeveztem egy Batman feíratú kártyát. Aki kihúzza az lesz ebben a körben Batman, a többiek pedig a városlakók. Batman feladata az lesz, hogy rákacsintson a többiekre úgy, hogy csak az a városlakó vegye észre, hogy mit csinált, akire kacsintott. Akire a Batman rákacsintott az kiesik a játékból, mert Batmannek sikerült börtönbe zárnia. Ha a városlakók közül valaki észreveszi, hogy ki Batman, akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három játékos sejti, hogy ki a lézerszemű kacsintó, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra aki szerintük Batman, akire ők gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak, akkor mindhárman kiesnek a játékból hamis vádemelés miatt. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő Batman). A játéknak akkor van vége, ha Batman-nel együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor Batman nyert. Hiszen már nem lesz három résztvevő, aki gyanakodhatna rá. Ha pedig lefülelik, akkor a városlakók nyertek.”

László Szilvia
Célcsoport: 10-14