JÁTÉKRA FEL!

Krisztina Ibolya Krisztina Ibolya

„A játék elején minden játékos húz egy kártyalapot. Pontosan annyi kártyalap van a játékvezetőként a kezemben, mint ahány játékos van. A kártyalapok között pontosan egy JOKER lap van. A játékosokat megkérem, hogy üljenek le a körben elhelyezett székekre. A játék egy képzeltbeli erdőben játszódik. A játékosaink lesznek az erdő lakói (róka, vaddisznó mókusok, őzek stb…) Ezek közül lehet választani a játékosoknak. Az a játékos, aki a JOKER kártyát húzta, ő lesz a sas. Ő figyeli a fáról az erdő lakóit. (játékunkban a többiek között ül a székeken) Az erdő lakói folyamatosan a szemükkel figyelik a másikat, egymás szemkontaktusát keresik. Azonban akire a sas rákacsint, az az erdőlakó (játékos) kiesik a játékból. Ha valamelyik erdőlakó észreveszi, hogy ki a sas, akkor azt jeleznie kell, azonban nem mondhatja ,meg, hogy kire gondol. Ha már három játékos sejti, hogy ki a sas, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha rosszul tippelnek a sasra, akkor a játékból automatikusan kiesnek. Ha mindannyian ugyanarra a személyre mutatnak, mint lehetséges sas, akkor akkor a sas kiesik a játékból – még akkor is, ha nem is ő az. Ha a játék végén összesen hárman maradnak, az egyik a sas, a másik két személy egy- egy erdőlakó állat, akkor a sas nyerte meg a játékot. Hiszen ebben az esetben nem lesz 3 olyan erdőlakó, aki ugyanarra az állatra tudna mutatni. Ha a játék közben pedig rájönnek ki a sas, akkor az erdőlakók nyerték a játékot. „

Krisztina Ibolya Krisztina Ibolya
Célcsoport: 14+