JÁTÉKRA FEL!

Kovács-Kincses Emilia: Krokodil

  1. A játék neve, címe: Krokodil
  2. A játék pedagógiai célja: Célom a mozgásfejlesztés mellett hogy, játékosan megismerjék a gyerekek a szavanna állatait.
  3. A játék jellege: Egyéb
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Előkészületek: elsőként érkezem a területre, hogy felmérjem a helyszín esetleges veszélyeit (pl.: kövek, fadarabok…, melyben a gyerekek eleshetnek)
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 7+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Nagyobb tér: Tipikusan pl. fogójátékok helyigénye
  11. Kellékigény: papírsziget, krokodil álarc
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai: előkészítem a kellékeket illetve az egyéb szükséges felszereléseket (folyadék, telefonszámok…).
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: A kiválasztott játékos elől a többieknek a papír szigetre kell menekülniük a melyre, az azonban nem férnek r á mindannyian, így az egyikük kiesik. Minden körben egyre kisebb lesz a szárazföld nagysága, így végül az nyer, aki utoljára rajta tud maradni. Kerettörténet: A szavannán az éhes krokodil szemet vetett a folyóhoz inni térő patás állatokra (pl.: csíkos gnú, zebra, antilop…). Az állatok célja, hogy a szárazföldre vonuljanak az éhes krokodil elől. Amelyik állatnak nem sikerül időben a szárazföldre jutnia a krokodil áldozatává válik.
  18. A játék lezárása: Minden körben egyre kisebb lesz a szárazföld nagysága, így végül az nyer, aki utoljára rajta tud maradni.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Szóbeli dicséret, értékelés.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Kovács-Kincses Emilia