JÁTÉKRA FEL!

Köszönöm Zsolt a keretmeséd beküldését

„Egy dementor van körünkben, aki titokban egymás után húzza le az embereket, de meg tudjátok állítani! Kezdük úgy a játékot, hogy arccal kifelé álljatok körbe, és a kezeteket nyitott tenyérrel tegyétek a hátatok mögé. Egy játékosnak a kezébe teszek egy golyót, ebben a körben az lesz a dementor ( semmiképp ne árulja el! ). Ezután majd forduljon mindenki a kör belseje felé – a kezetek még maradjon hátul – és kezdjétek figyelni egymást: ki lehet az… de vigyázzatok! Ha a dementor a szemedbe néz és kacsint, elveszted az erődet (lassan leguggolsz, nem jelezhetsz a társaidnak). Amikor más valaki veszi észre, hogy ki lehetett a kacsintó, az fonja karba a kezét (és kerülje a tekintetét), de ne még ne tegyen mást! Meg kell várni, míg mások is rájönnek, csak akkor sikerül a mágia: háromnak egyszerre kell rámutatni az illetőre. Ha ugyanarra mutattok, akkor az a játékos kiesik (akkor is, ha nem ő volt a dementor). Ám, ha különféle tippetek van, nektek kell leguggolni. Ha eltaláltátok ki kapta a kör elején a golyót, akkor legyőztétek a dementort. De ha a végén csak hárman maradnak a játékban, akkor a kacsintó nyert. „


Célcsoport: 14+