„[keretmese]_____Kiválasztok egy játékost úgy, hogy a többi ne tudja, hogy kit választottam. Mindenki húz egy kártyalapot. Aki a jokert húzza, az lesz a kiválasztott. A gyerekek húznak lapokat. Gyerekek, most olyat játsszunk, hogy a kiválasztott lesz a gonosz tündér, a többiek pedig a jó tündérek. Üljetek körbe. A gonosz tündérnek varázsolnia kell, de neki nem varázspálcája van, hanem varázsszeme. Ő a szemével varázsol, úgy hogy kacsint. Akire rákacsint azt elvarázsolja vagyis eltünteti, az kiesik a játékból. Mindezt úgy kell tennie, hogy a jó tündérek ne lássák meg ki a gonosz. Viszont a jó tündéreknek az a feladata, hogy mihamarabb kitalálják ki a gonosz tündér. Ha már három játékos sejti ki a gonosz tündér, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak, akkor mind a három tündér elvarázsolódik és kiesik a játékból. Ha mindhárman ugyanarra mutatnak, de nem találják el, akkor az a játékos varázsolódik el akire mutattak és a játék folytatódik. Ha eltalálták ki a gonosz tündér ezáltal elvették a varázserejét a jók nyertek a játék véget ér. Ha a gonosz tündéren kívül már csak három jó tündér marad akkor a gonosz tündér nyer és véget ér a játék.__________________________________________________