A játék neve, címe: Kamu
A játék pedagógiai célja: Fejlesztő hatás: A játék célja az ismerkedés, emellett segíti a jó hangulat és az együvé tartozás érzésének kialakulását is
A játék jellege: Ismerkedős
A baleseti kockázat szintje: alacsony
Szükséges biztonsági intézkedések: A baleseti kockázat a játék során minimális.A tárgyi feltételek,jelen esetben a székek minőségi állapota garantálja a játék biztonságos kimenetelét!
Résztvevők száma: 8-14 fő,
Résztvevők életkora: 14 évtől idősebb
Játékidő: 15+ perc
Helyszín: Elsősorban beltérben játszható
Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
Technikai igény: Szék
Az előkészítés feladatai: A terem átalakitása hogy a részvevők egy körben helyet tudjanak foglalni a székekre!
Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
A résztvevők bevonásának lehetőségei: A jókedv és hangulat garantált a játék menete során!Mindenki legyen nyitott és befogadó.
A játék megnyitása, nyitánya: A játék egy vicces ismerkedős oldott hangulatban zajlik melynek lényege a közös együttlét és a másik tulajdonságainak megismerése!
A játék menete, játékszabályok:A csoporttagok körben ülnek. A feladat az, hogy mindenki három tényt vagy tulajdonságot mondjon magáról, ezek egyike KAMU. A csoporttársaknak kell kitalálni, hogy az. Ha először tévednek, még választhatnak a fennmaradó két lehetőség közül.
A játék lezárása: A játék addig tart, amíg mindenki sorra nem kerül.
Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Igen oldott hangulatú játék, általában nagy nevetések kísérik, így nehezebb feladatok után is használható a feszültség oldására
Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: A játék forditott formája is játszható!A Résztvevők három tényt mondjanak magukról és a többieknek azt kell kitalálni hogy melyek igazak!
Egyéb/megjegyzés: A játék komolyabb csoportvezetői tapasztalatokat nem igényel.
A játékot lejegyezte: Kiss Gergő