JÁTÉKRA FEL!

Kiss Anikó: Ismerj meg!

  1. A játék neve, címe: Ismerj meg
  2. A játék pedagógiai célja: Az újonnan alakult tánccsoport tagjai megismerjék egymás nevét könnyen, játékosan.
  3. A játék jellege: Ismerkedős
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: –
  6. Résztvevők száma: 15-20
  7. Résztvevők életkora: -5,14+
  8. Játékidő: 10-15 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: Egy újságpapír összetekerve.
  12. Technikai igény: –
  13. Az előkészítés feladatai: –
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: nem szükséges előkészület
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: Egy játékos az újságpapírral a kör közepére áll, mindenki elmondja sorban a nevét hangosan. A kezdő játékos a kör vonalán áll, mond egy nevet a résztvevő játékosok közül, annak a fejére kell, üssön a középen álló, ez alatt neki gyorsan kell egy másik gyerek nevet mondania. A középen állónak ki kell találni és gyorsan rá kell csapnia az elhangzott nevű gyermekre. Ha ez sikerül az megy be, akinek a fejére ütött.
  18. A játék lezárása: Az utolsó kör előtt figyelmeztetés, vége lesz a játéknak.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: -A gyerekek visszajelzése az értékelés. A lényeg hogy jól érezzék magukat.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Ha megtanulták egymás nevét, máskor állatnevekkel játsszuk. Úgy érdekesebb és nagyon szeretik a gyerekek.
  21. A játékvezető speciális feladatai: A játék vezetés, figyelni hogy mindenki szabályszerű legyen. Ha elakadnak segíteni.
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Kiss Anikó