JÁTÉKRA FEL!

Kévés Tamásné Edit

„Játékunk neve: Kapd el Hókuszpókot! Mindenki jól ismeri a mesét, amiben Hókuszpóknak, a varázslónak mindig a Törpökre fáj a foga, de próbálkozásai rendszerint nem járnak sikerrel, de nem adja fel, új tervet eszel ki hogy Törpöt szerezzen. A játékhoz üljünk körbe! A kezemben kártyalapokat tartok, a kártyákon egy-egy Törp rajzát ismerhetitek fel, és az egyik kártyán pedig Hókuszpókot láthatjátok. Mindenki húz egy kártyát, és az a szereplő lesz, amit húzott. A kártyát titokban nézzétek meg, ne mutassátok meg senkinek, így Hókuszpók kiléte titokban marad! Aki Hókuszpókot húzta, kacsintással próbál Törpöt szerezni, tehát rákacsint valakire úgy, hogy csak az a Törp vegye észre. Ha sikerült, a Törp kiesett, és azt mondja:-Elkapott Hókuszpók! A többi Törp sem marad tétlen, igyekeznek leleplezni Hókuszpókot. Ha valaki sejti ki lehet Hókuszpók, akkor hangosan mondja: -Gyanakszom! Ha már három Törp is gyanakszik, akkor egyszerre rámutatnak Hókuszpókra, ha eltalálják akkor a Törpök győztek. Ha nem ő volt Hókuszpók,de mind a hárman ugyanarra a játékosra mutatnak, az a játékos akkor is kiesik. Ha a három gyanakvó Törp más-más játékosra mutat, akkor mindhárman kiesnek a játékból. Ha Hókuszpókkal együtt már csak három játékos maradt, akkor a játék véget ér, hiszen már nincs három Törp aki gyanakodhatna, így Hókuszpók győzött. Játékra fel!”

Kévés Tamásné Edit
Célcsoport: 5-9