JÁTÉKRA FEL!

Karsai Gertrud Edina: szúnyoghajtás

  1. A játék neve, címe: szúnyoghajtás
  2. A játék pedagógiai célja: reakció idő csökkentése, koncetráció fejlesztés, néhány kellemes perc szerzése
  3. A játék jellege: Egyéb
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 5+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény:
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai:
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: nem szükséges előkészület
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: Kiszámoljuk az első embert, Ő fogja kezdeni. Mindenkinek egyet kell tapsolni. A kör jobbra halad. Sorban tapsolunk egymás után. A haladási irányt meg lehet változtatni bárkinek, úgy, hogy kettőt tapsol. Ekkor visszafelé haladunk. Ha valaki rosszkor tapsol, pl megváltozott az irány, vagy nem figyelt és lemaradt akkor ő kiesett és egy lépést hátra lépve elhagyja a kört. A játék addig tart, amíg végül 2 ember marad csak a körben.
  18. A játék lezárása:
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: A győztesek közül döntjük el, hogy ki kezdheti a következő kört.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Több életes verzió is lehetséges vagy különböző feladatokkal nehezíthető nagyobbaknak (álljon fél lábon, vagy ugorjon is ha megváltozott menet irány…stb)
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Karsai Gertrud Edina