„Szempárbaj Meseország Palotáját elfoglalta a gonosz Sárkány. A Palota királyával egyességet kötött: minden királylány, hercegkisasszony, királyfi és kis herceg a Trónteremben körben leülhetnek az Arany zsámolyra és megküzdhetnek vele. Ha a Sárkány nyer, elfoglalja a trónt. Ha legyőzik, hazarepül Sárkányországba, és megmenekül a Palota és országa. Varázserejével a Sárkány is alakot változtat és úgy néz ki, mit bármelyik kis király-vagy herceg ivadék. Hogy ki az igazi Sárkány, az titokban marad (aki a kártyalapokból a sárkányt ábrázolót húzza, ő a gonosz! Senki nem árulhatja el, mi a szerepe!) Körben ülnek és a Sárkány kacsintással győzi le az áldozatait. (Akire rákacsint, kiesik!) Ha valaki gyanakszik, csak kézfeltartással jelzi, de még nem árulhatja el a tippet!) Ha már 3 jelzés van, gyorsan rámutatnak arra, aki szerintük a Sárkány! Ha ugyanarra az ártatlanra mutatnak, sajnos a Sárkány rálehel, és elpusztítja őt! Ha a Sárkányra mutatnak, megmenekült a Palota! Ha csak 3 küzdő és a Sárkány marad, sajnos, oda minden és a Palota királya a Sárkány lett! De semmi szomorkodás, mert a játékos a Sárkányunk és szeretne újra játszani! 🙂 -Addig, míg el nem pusztítjuk és meg nem szabadítjuk a Palotát! (pozitív játéklezárás).”
Judit Amanda Navrasicsné Kiszling
Célcsoport: 5-9 év