JÁTÉKRA FEL!

Guiot Anikó: 007-es ügynök

 

  • A játék neve, címe: 007-es ügynök
  • A játék pedagógiai célja: Szabadidő hasznos eltöltése, közös játék élvezete.
  • A játék jellege: Egyéb
  • A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  • Szükséges biztonsági intézkedések: nincs
  • Résztvevők száma: 8-14
  • Résztvevők életkora: 7+
  • Játékidő: 1-5 perc
  • Helyszín: A játék bárhol játszható
  • Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  • Kellékigény: nincs
  • Technikai igény: nincs
  • Az előkészítés feladatai: nincs
  • Az előkészítéshez szükséges idő: nem szükséges előkészület
  • A résztvevők bevonásának lehetőségei: Alkossanak tetszőleges párokat
  • A játék megnyitása, nyitánya: Keretmese, ráhangolódás a játékra. Ez a játék hasonló a kő- papír-olló játékhoz. Cél, hogy a játék végén egy 007-es ügynök szülessen. Keretmese: -egy 007-es ügynök kiképzésen vagyunk, ahol a legjobb ügynököt keressük, hogy megtaláljuk akciókban kell részt venni. A legjobb marad talpon!
  • A játék menete, játékszabályok: A játék során 4 alaphelyzet, illetve 4 akció van. 1. pisztoly feltöltése, felhúzása 2. lövés 3. visszapattanó tükörtartás 4. védekezés Alaphelyzetek leírása: 1.Pisztoly feltöltés, felhúzás: Ezt minden esetben el kell végezni ahhoz, hogy lőni lehessen a pisztollyal. megelőzi a lövő tevékenységet. Két kézzel egyszerre a fejünkre mutatunk. 2.Lövés: Két kézzel a társunk felé mutatunk pisztolytartásban. 3.Visszapattanó tükörtartás: Kézzel mintha tükröt tartanánk. Alul és felül fogva a mellkasunk előtt. 4.Védekezés: mellkas előtt a kezeket keresztezzük. Játék menete: A gyerekek egymással szembe állnak, szemben lévő kezük tapsra összeér egymással. Egyszerre számolják 2 tapsolással a 0-,0-át, a 7.-re bemutatják a kiválasztott alaphelyzetet. Ha az egyik pár feltöltés után lőtt és tükörre talált, abban az esetben a lövedék visszapattant és a lövő játékos " halt " meg. Veszített a játékban. Ha a lövő játékos védő alaphelyzetet talált el, akkor a játék folytatódik tovább. Ha a lövő, lövő játékost talált el úgy mind a ketten "meghaltak." Ha a lövő játékos a feltöltés alaphelyzetében találta el a másikat, akkor a lövő győzött
  • A játék lezárása: A játék addig folytatódik, amíg a tíz nyerő pontot el nem éri valamelyik. Vagy a lejátszott 1 menet után új párt keresnek a játékosok. Vagy a vesztes szurkolóvá válik és beáll a győztes mögé, mint trófea. Ezután új győztessel fog játszani. A végső győztes, aki minden játékban győzött és elbitorolta trófeáját.
  • Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Dicséret, visszacsatolás. hogyan érezték magukat.
  • Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: – Teljes körben helyezkednek el. Ebben az esetben a szomszédok egymás felöli keze lesz a ritmust adó számolási taps. A szabályok ugyanazok csak a lövő játékos egy kiválasztott személyre kell, hogy mutasson. A kiesett személy hátrafelé kilép a körből. A játék során egyre kevesebb ember áll a körben a végén csak 2 játékos marad.
  • A játékvezető speciális feladatai: A játékszabályinak megerősítése.Ellenőrzés, segítségadás.Ha már jobban megy érdemesebb gyorsabban játszani.
  • Egyéb/megjegyzés: Eddig nagy sikerrel játszották 3 képet küldtem el az info@jatekrafel.hu címemre
  • A foglalkozásról készült fotó/videó:
  • A Játékot lejegyezte: Guiot Anikó