JÁTÉKRA FEL!

Gocs Imre Jánosné

„A játékosok közül kiválasztunk egy boszorkányt. Egy Fekete Péter pakliból annyi kártyalap van a kezemben, ahányan játszanak. Ezekből a kártyalapokból egy a Fekete Péter, aki ezt kihúzza, az lesz a boszorkány, de nem mondhatja el a többieknek. A játékosok körbe ülnek és csettintésre a többiek szemébe néz. A boszorkány kacsint és célja, hogy csak az vegye észre, akire kacsintott. Akire a boszorkány rákacsintott, azt elvarázsolta, így a barlang mélyére kerül, azaz kiesik a játékból. Ha valaki mégis szemfüles lenne és észrevenné a kacsintást, anélkül, hogy neki szólna, jelzi, de nem jelölheti ki. Ha már három játékos is sejti, ki lehet a boszorkány, rámutathatnak. Ha mindhárman azonos játékost jelölnek meg boszorkánynak, akkor az kiesik még akkor is ha nem ő a boszorkány. Ha nem azonos játékosra mutatnak, ők esnek ki. A boszorkány célja, hogy mindenkit elvarázsoljon. Akkor éri el célját, hogyha már csak két ember eshet áldozatául, hisz csak hárman tudják nyakon csípni. A játékosok célja, hogy elkapják a boszorkányt, akkor ők győzedelmeskednek és kiszabadíthatják játékostársaikat a boszorkány karmai közül.”

Gocs Imre Jánosné
Célcsoport: 10-14 év