JÁTÉKRA FEL!

Gergely Csilla Csilla

„: Jack, a bankrabló rettegésben tartja az egész vadnyugatot. Az a hír járja, hogy kis városkátokba érkezett. Ti a városka központi helyén, a kocsmában ültök, ahol minden alvilági elem előbb-utóbb megfordul. Le kell lepleznetek Jack-et, de senki nem tudja hogy néz ki, mert rablás közben mindig álcázza magát. Egyetlen ismertető jele van, párbaj közben, mielőtt elsüti fegyverét mélyen az ellenfele szemébe néz, majd rákacsint. Ezért elhatározzátok, hogy megfigyelitek, a kocsma vendégeit, hogy ki az aki kacsintgat. Ha rájöttök, ki a bankrabló nem szabad egyedül szembe szállnotok vele, mert villámgyors a fegyvere, Aki már gyanakszik, jelezze nekem, a serifnek, és ha már hárman gyanakodnotok, akkor nyilvánosan is rámutathattok. Ha mind a hármotok szerint ugyanaz Jack, akkor ő kieseik a játékból, azaz börtönbe kerül és a város fellélegezhet. Ha nem voltatok egy véleményen, akkor nektek kell elhagynotok a kocsmát. Jack persze közben, titokban próbáljon kacsintásával egyre több polgárt kiejteni a játékból, hogy a végén ő győzzön. Ha már csak ketten maradnak ártatlanok, akkor Jack szabadon távozhat, mert nincs elég ember, aki gyanúsítsa. Hogy ki legyen Jack, döntse el a szerencse, aki a piros ászt húzza.”

Gergely Csilla Csilla
Célcsoport: 10-14