JÁTÉKRA FEL!

Garainé Kovács Nóra

"Kedves gyerekek!Van nálam annyi papírcédula, ahányan itt vagytok!Mindegyiken egy jó tündért láttok, kivéve egyet, amin egy gonosz varázsló képe van. Mindenki húz tőlem egy lapot, úgy, hogy azt a többiek ne lássák!Aki a tündért húzta, az jó tündér lesz.Aki a gonosz varázsló képét húzta, az lesz a gonosz varázsló.De nem árulhatja el senkinek!Az lesz a feladat, hogy körbeültök és figyelitek egymás tekintetét, egymás szemeit.Felváltva nézzétek egymást!Mindig valaki más szemébe nézzetek!Aki a gonosz varázsló képét húzta, annak az lesz a dolga, hogy elvarázsolja a tündéreket úgy, hogy arra senki ne jöjjön rá, hogy ki tehette. Ezt úgy tudja megtenni, hogy kacsintania kell a másikra úgy, hogy azt lehetőleg a többiek ne vegyék észre. Persze csak akkor tud kacsintani, ha egy tündér is belenézett a szemébe. Amelyik tündérre rákacsintott a gonosz varázsló, az eltűnik, láthatatlanná válik, vagyis kiesik a játékból.Ilyenkor csak annyit kell mondani: Kiestem!és kicsit hátrébb ülsz.Ha lesz olyan tündér köztetek, aki észrevette, hogy ki kacsintott-vagyis sejti, hogy ki a gonosz varázsló- az annyit mondjon hogy: MEGVAN!De ne árulja el, csak nézelődjön tovább, és várja meg, míg másik kettő játékos is jelzi, hogy MEGVAN!Ha már hárman kimondtátok a MEGVAN! szót, akkor én 3-ig számolok, és az a 3 tündér 3-ra rámutat a gonosz varázslóra.Ha a 3 tündér közül valaki másfelé mutat, akkor azok a tündérek láthatatlanná válnak, vagyis az a 3 tündér is kiesik a játékból. Ha mindhárom tündér ugyanarra mutatott, akkor az a játékos kiesik, akire rámutattak. Ha ő volt a gonosz varázsló, akkor a tündérek győztek a varázslóval szemben. A gonosz varázsló akkor győzött, ha vele együtt már csak hárman maradtak a játékban. "

Garainé Kovács Nóra
Célcsoport: 10-14