JÁTÉKRA FEL!

Gajdos Ilona: Hozd a kedvenced!

  1. A játék neve, címe: Hozd a kedvenced!
  2. A játék pedagógiai célja: Rövidtávú emlékezet, feladatértés és kivitelezés fejlesztése. A közös mozgás öröme, egymásra figyelés
  3. A játék jellege: Bemelegítő, ráhangoló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: A tornateremből minden szabad mozgást gátló tornaeszköz oldalra helyezése.
  6. Résztvevők száma: 15-20
  7. Résztvevők életkora: -5
  8. Játékidő: 1-5 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Nagyobb tér: Tipikusan pl. fogójátékok helyigénye
  11. Kellékigény: Ahány gyerek annyi plüss figura, térelválasztónak 2 pad.
  12. Technikai igény: Zene lejátszása kézben elférő rádióról.
  13. Az előkészítés feladatai: Azok a gyerekek, akik szeretnének játszani, válasszanak a csoportszobából egy számukra kedves plüssfigurát.
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: Mindenki kiviszi a tornaterembe a kiválasztott plüssjátékot, a nagyobbak segítsenek a két padot középre tolni.
  16. A játék megnyitása, nyitánya: A játékok bulizni mennek, ültessétek le őket a padra, ez után a játék nélkül álljatok a csíkra / a teremben állandó jel/, a pad két oldalára egymással szembe./ez számukra már ismerős /
  17. A játék menete, játékszabályok: Amíg a zene szól, a játékok táncolnak, ha a zene elhallgat a játékok elfáradtak és szeretnének hazamenni, de egyedül nem tudnak. Segíts nekik, mindenki a kedvencét gyorsan fogja meg és vigye haza/a csíkra/.Még 2x3x eljátsszuk, de mindig máshova mennek a játékok pl.: fagyizni,
  18. A játék lezárása: A játékok már nagyon-nagyon elfáradtak, aludni szeretnének, tegyük őket a kosárba.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Aki a saját játékát megtalálta, haza vitte, és nem ütközött össze senkivel nagyon ügyes volt.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Bármelyik figurát elveheti függetlenül attól, amit ő választott, és hozott be. A plüssjátékok minden egyes körben fogynak, akinek nem jut az oldalra kiül, végül már csak egy marad, és aki azt megszerzi az a győztes. Másik lehetőség a plüss átdobós egyik oldalról a másikra itt mindenki, minden figurát dobhat, jelre /síp/ kezdődik, és fejeződik be. Az a győztes, amelyik térfélen kevesebb a játék.
  21. A játékvezető speciális feladatai: Folyamatos buzdítás, és dicséret, a pozitív megoldások erősítése.
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Gajdos Ilona