JÁTÉKRA FEL!

Frankel Beatrix

„Vámpír és vérfarkasok találkoznak. A vámpír különleges erővel bír, egy kacsintással meg tud ölni egy ránéző vérfarkast. A vérfarkasok nem tudják, ki a résztvevők közül a vámpír. Csak úgy védhetik meg magukat, ha kitalálják ki lehet ő, és egyszerre hároman rátámadnak (rámutatnak). A játék fordulókban zajlik, a játékosok egy körben ülnek. Minden fordulóban a játékosoknak egymás szemébe kell nézni. Ha valakire a vámpír rákacsintott és meghal, vagy sejti, ki lehet a vámpír, akkor a forduló végén szólnia kell. Ha 3 vérfarkas sejti már, hogy ki lehet a vámpír akkor egyszerre rá kell mutatniuk akire gyanakodnak. Akire így rátámadtak az meghal, függetlenül attól, hogy ő volt-e a vámpír. Ha nem ugyanarra a résztvevőre támadtak mindhárman, akkor ők halnak meg. Ha már csak 3 játékos marad élve, akkor a vámpír nyert. Ha a vérfarkasok eltalálják, kire kell egyszerre rátámadniuk, ők nyernek. A vámpír kiválasztása a játék elején kártyahúzással történik.”

Frankel Beatrix
Célcsoport: 10-14 év