JÁTÉKRA FEL!

Fogolyán Kristóf

„( A feladat meghatározásnál nem értem igazán a váltásra szót: üljenek körbe és mindenki váltásra nézzen a többiek szemébe.) Célcsoportom: 8-12 év, csupa leány , 1 fiú Lehet, hogy kicsit túlbonyolított, de így legalább nincs kieső. Játék próbája a játék. Némi egyszerűsítéshez átadom a szerzői jogot. Tóország tündére – Tóország királyának gyermeke igen pajkos teremtés. Elsősorban azonban országáról gondoskodó. Minthogy Tóországban nagy gond lett, hogy a szúnyogok mértéktelenül elszaporodtak, a király kikiabáltatta (Recsegő Gémmel), hogy sürgős megoldás kerestetik. Hogy rövidre fogjam, Tótün a logikus út híve lévén a békák között nézett széjjel. Megállapítván, hogy kevesen vannak, felkerekedett Tóország határára békaszerző körútra. Minthogy ott csak vidám gyerekeket talált, játszani hívta őket. Nem mondta el azonban nekik, hogy ha bármelyikükre rá tud kacsintani, az békává változván Tóország szúnyogfalója lesz. … Tótün a piros ászt húzó lesz. Figyeljetek, ha Tótün rátok kacsint, 3 mp-cel utána brekkenjetek egyet. Aki brekeg, az elmehet Tóországba békaként – a körön kívülre. Várja többi békává lett társát. Ha hárman vagytok békák – párhuzamosan a belső játékkal – kártyát húztok, a zöld ász lesz az a béka, aki kis ideig emlékezni fog arra, hogy ő valójában ember. A játékosok körül halad, és suttogva brekken Tótün mögött. Ővele egyidőben a másik két béka ugyanezt teszi, de minthogy ők nem emlékeznek semmire, bárki mögött – kivéve Tótün – brekkenhetnek suttogva. Ha új béka érkezik Tóországba, új kártyahúzás – emlékező béka választás – lesz. Ha hárman egyszerre rámutattok Tótünre, leleplezhetitek.”

Fogolyán Kristóf
Célcsoport: