JÁTÉKRA FEL!

Fehér Zita

„A játékban lesz egy varászló aki kacsintásával láthatatlanná teszi az varázserdejébe tévedőket. Azt, hogy ki lesz a varázsló, én fogom kiválasztani úgy, hogy a fületekbe súgok varázsigéket. Aki az abrakadabra szót hallja, az lesz a varázsló. Körben fogunk ülni, senki nem tudja, ki a varázsló. A játék lényege az, hogy mindegyikőtök betéved a varázsló erdejébe. Egymás szemébe kell néznetek folyamatosan. De vigyázzatok, a varázsló időnként kacsintani fog. Akire rákacsintott, láthatatlanná válik, vagyis kiesik a játékból, mondhatjuk úgy is, eltűnik a varázserdőből. A varázslónak vigyáznia kell arra, hogy ne feltűnően kacsintson, ne jöjjön rá senki, hogy ő az. Aki mégis sejti, hogy ki a varázsló, jelezze, ha már hárman sejtik, akkor egyszerre rámutatnak majd, miután háromig számoltam. Ha ugyanarra mutatnak, akkor az a játékok kiesik, akkor is ha ő volt a varázsló, akkor is ha nem, de akkor jelezze, hogy nem ő volt. Ez esetben folytatódik a játék addig, míg a végén három játékos nem marad, mert akkor a varázsló győz.”

Fehér Zita
Célcsoport: < 5 év,5-9 év