JÁTÉKRA FEL!

Farkasné Gyüre Zsuzsanna

„A francia forradalom idejében Párizsban vagyunk. A jakobinusok vannak hatalmon és aki szembeszegül, guillotine alá küldik. Derítsük ki, hogy ki Robespierre. A kiválasztott játékos (Robespierre) feladata az lesz, hogy rákacsintson a többiekre úgy, hogy csak az a játékos vegye észre, hogy mit csinált, akire kacsintott. Akire Robespierre rákacsintott, kiesik, guillotine alá kerül. Ha valaki észreveszi, hogy ki Robespierre, akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három játékos sejti, hogy ki Robespierre, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor mindhárman guillotine alá mennek. Fékezzük meg a terrort!!! Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő Robespierre). Ha a kiválasztott játékossal együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor Robespierre nyert. Hiszen már nem lesz három résztvevő, aki gyanakodna. Ha a pedig lefülelik, akkor a többiek nyernek.”

Farkasné Gyüre Zsuzsanna
Célcsoport: 10-14 év