JÁTÉKRA FEL!

Farkas Szilvia: Bimm, Bamm, Bumm

A játék neve, címe: Bimm, Bamm, Bumm

A játék pedagógiai célja: – valami újat tanitani – nevelni -szórakoztatni

A játék jellege: Együttműködési

A baleseti kockázat szintje: alacsony

Résztvevők száma: 8 főnél kevesebb, 8-14 fő,

Résztvevők életkora: 10 évtől idősebb

Játékidő: 1-5 perc

Helyszín: A játék bárhol játszható

Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni

Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc

A résztvevők bevonásának lehetőségei: – terem berendezés a játékosokkal együtt – elmondom nekik, hogy valami újat fogunk tanulni -kerettörténettel motiválok

A játék megnyitása, nyitánya: Körben állunk. Kaptam egy barátomtól egy láthatatlan labdát, amit körbe fogok adni. Amikor átdobom a labdát, kicsit felugrok és azt mondom, hogy Bamm. A labda elé bármikor tarthatsz egy falat, amiről az visszapattan és a másik irányba indul a labda. Amikor ezt teszed, azt mondd, hogy Bimm. Lehetőséged van arra, hogy ne csak a melletted lévőnek, hanem bárkinek a körből átadd a labdát egy Bummal. Itt arra figyelj, hogy nézz rá arra, akinek dobni akarod a labdát, hogy el tudja kapni. Ehhez egyet léphetsz is. Hogy nehezítsük a játékot, két labdát fogok indítani. Először csak az egyiket, majd kis idővel később a másikat is, a másik irányba.

A játék menete, játékszabályok:Körben állunk. Kaptam egy barátomtól egy láthatatlan labdát, amit körbe fogok adni. Amikor átdobom a labdát, kicsit felugrok és azt mondom, hogy Bamm. A labda elé bármikor tarthatsz egy falat, amiről az visszapattan és a másik irányba indul a labda. Amikor ezt teszed, azt mondd, hogy Bimm. Lehetőséged van arra, hogy ne csak a melletted lévőnek, hanem bárkinek a körből átadd a labdát egy Bummal. Itt arra figyelj, hogy nézz rá arra, akinek dobni akarod a labdát, hogy el tudja kapni. Ehhez egyet léphetsz is. Hogy nehezítsük a játékot, két labdát fogok indítani. Először csak az egyiket, majd kis idővel később a másikat is, a másik irányba.

A játék lezárása: A játékot mind a három résznél kétszer, háromszor lejátsszuk.

Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: A játék végén értékelem a játékosok magatartását, dicsérek. Megkérdezem a véleményüket a játékról.

A játékot lejegyezte: Farkas Szilvia